Autosvar på mail til Odense Musikskole

Her kan du læse Odense Musikskoles autosvar, når du skriver til vores mail: odensemusikskole.buf@odense.dk

Tak for din henvendelse til Odense Kommune / Odense Musikskole

Dette er et autosvar, som ikke kan besvares på e-mail. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt.

Du kan forvente svar inden for en uges tid – herfra undtaget skolernes ferier.

Du kan læse om vores sagsbehandlingstider her.

I forbindelse med at du har sendt en e-mail til Odense Kommune, skal vi oplyse dig om, at e-mail ikke er sikker kommunikation.

Her kan du læse om kommunikation via Digital Post med Odense Kommune.

Har du brug for at sende fortrolige/følsomme oplysninger fx helbredsoplysninger eller cpr-nummer, skal du derfor kontakte os sikkert via Digital Post.

Aktindsigt

Vedrører din henvendelse en anmodning om aktindsigt, sender vi anmodningen videre til behandling rette sted.

Du vil snarest modtage svar på din henvendelse. Som udgangspunkt kan du forvente, at du modtager svar inden 7 arbejdsdage efter vi modtog din anmodning, herfra undtaget skolernes ferier. Hvis behandlingen af din anmodning trækker ud, vil du modtage besked om dette.

Behandling af dine personoplysninger

Du skal være opmærksom på, at vi ved modtagelse af din e-mail behandler oplysninger om dig.

Du kan læse mere om databeskyttelse via nedenstående links:

1. Vi er ansvarlige for behandling af dine personoplysninger
2. Kontaktoplysninger på databeskyttelsesrådgiveren (DPO)
3. Formål og retsgrundlag for behandlingen af dine personoplysninger samt dine rettigheder

Odense Kommune videregiver kun oplysninger om dig, når vi i lovgivningen er forpligtet hertil eller du har givet dit samtykke hertil.

Vi sletter dine oplysninger, når opbevaringspligten udløber og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt.

Odense Kommune
Odense Musikskole