Instrumentleje i Odense Musikskole

Du kan leje et instrument gennem Odense Musikskole det første års tid, til du selv er klar til at købe et.

Valdhorn

Lej et instrument i Odense Musikskole

Som begynderelev kan du leje dit instrument af musikskolen det første år, du modtager undervisning. Herefter må du selv anskaffe instrumentet - dog ikke strygeinstrumenter, som kan lejes gennem flere år, indtil du skal bruge instrumentet i fuld størrelse.

Gennem musikskolen kan du leje de fleste orkesterinstrumenter samt elbas, saxofon, harpe og harmonika/accordeon. Vi udlejer desværre ikke klaver, guitar og trommer.

Det koster 800 kr. for en sæson, og lejen betales i to rater á 400 kr. om efteråret og foråret. Ved leje af et instrument skal du underskrive en lejekontrakt ved udleveringen. Er du under 18 år, er det dine forældre, som skal underskrive kontrakten.

Vær opmærksom på, at lejen ikke dækker forsikring, og at du som lejer derfor er ansvarlig for at få forsikret instrumentet.